نصب کاشی - نصب سرامیک

اطلاعات تماس

نصاب کاشی سرامیک





اجرای سرامیک 120*60
سرامیک پرسلان چیست؟
در گذشته‌ای نه چندان دور، نصب کاشی، سرامیک وکاشی فقط توسط ملاتی از سیمان سپریدن می‌گرفت اما امروزه به خاطر نوع و جنس سخت کاشی های که از جنس پرسلان میباشند دیگر نمی تاب ازبه سخیف سنتی اجرا کرد زیرا مایه لق شدن کاشی و سرامیک میشود
در صورت عدم آشنایی با چسب کاشی و سرامیک، در پیش درآمد احتمالاً موادی همانند چسب‌های فوری و همانند آن در ذهن نقش ببندد که احتمالاً برای مصرف‌کننده‌ای که با این مصالح آشنایی نداشته باشد کمی بعید از ذهن باشد. لیکن در صورت آشنایی با این مواد و بهره‌گیری صحیح از آن، به مزایای آن می‌توان پی برد و بعدها می‌توان چشم داشت داشت که در اکثر موارد از این مواد کاربرد گردد..
توضیحات استاد کاران نصب کاشی مدرن


پرسلان محصولی یکنواخت با رنگ بعد از پخت سفید و چگال می باشد که از مواد موجود در طبیعت که در شرایط خاص تحت خفگی بالا شکل گرفته و در درجه گرما بالا تولید می شود.پرسلان تعویض قشنگ و ارزنده با برترین خصوصیات یک پوشش باره بهره‌گیری در نما و کف ساختمان ها می باشد، همچنین این فرآورده جدیدترین تکنولوژِی صنعت سرامیک در حال حاضر می باشد.نصاب کاشی مدرن

ویژگی های رایج پرسلان:
ثبات رنگ در روبرو نور خورشید ( ناشی از عدم کارایی اشعه بالا بر ساختار آن است که در سنگ های طبیعی دیده نمی شود.)

قابلیت تولید در سایزهای مختلف و وجود طرح ها و رنگ های بدیع و بیکران

ضد حریق بودن ( نسبت به آتش تغییر ناپذیر است و در برابر گرما تغییر ساختار نمی دهد.)

استحکام خمشی بالا (دو لغایت سه برابر سنگ های گرانیتی)

جذب آب پایین لغایت کمتر از ۰/۱ درصد و مقاوت در برابر یخبندان ( غیر قابل نفوذ در قیاس با سنگ)

مقاومت کیمیایی بالا و مقاومت در برابر لک پذیری ( مواد شوینده و منزه کننده اسیدها و بازها)

مقاومت سایش بالا ( عمر طولانی و درخشش زیاد)

سختی سطحی بالا ( عدم خراش سطحی و حفظ زیبایی)

کاشی پرسلانی دودمان سوم کاشیهای کف و بارو به کاشیهای پرسلانی تعلق دارد که مناسب نصب بر روی کف و حصار و نمای ساختمان می‌باشند. کاشیهای پرسلانی بدلیل جذب آب زیاد پایین و فرایند فرآوری ویژه و منحصربه‌فرد از استقامت بالایی برخوردار بوده و به نوعی می‌توان آنها را سنگ مصنوعی نامید. تنوع تولید در ابعاد و طرح باعث گرایش استفاده مصرف کنندگان از این محصول ساختمانی شده است. امروزه درمیان محصولات رایج جهت پوشش سطوح وسیع، کاشی پرسلانی به عنوان یک کاشی بدون لعاب و یا لعابدار باپخت دمابالا وتخلخل زیر وجذب آب کمتراز ۵/. درصدازاهمیت فوقانی برخورداربوده وحجم تولید آن نیز روزبروز اغلب می‌شود.

روشهای نصب کاشی پرسلان

در کف ساختمان-استفاده از چسب

۲-استفاده از ملات به اتفاق با بند کشی
استفاده از چسب سرامیک پودری نظیر مگاپوکسی و K-900 با ویژگی ها ویژه‌ سبب تسریع در اجرا و اقتصادی شدن عملیات اجرا خواهد شد. این چسب بر اساس سیمان فرآوری می‌شود و در روبرو نم و آب کاملاً تغییر ناپذیر می‌باشد مواد موجود در چسب کاشی و سرامیک پودری قدرت نرمش پذیری زیادی به آن خواهد داد و ضمناً مایه چسبندگی اغلب می‌شود. چسب سرامیک پودری K-900به راحتی با آب درهم می‌شود و بعد از خشک شدن در مساوی آب، رطوبت، برودت و گرما برقرار و بادوام است. از خصوصیات ویژه سایر آن چسبندگی خوب به مصالح ساختمان، تفریق بار مرده ساختمان و کاربرد زیاد آسان آن است.

میزان مصرف سرامیک پرسلان:
میزان مصرف چسب سرامیک پودری K-900 ارتباط کامل به سطح زیرکار و سرامیک موجود دارد. در حالت استاندارد سطح به ازاء هر متر مربع ۵/۲ تا ۵/۳کیلوگرم پودر چسب سرامیک مصرف می‌شود.

modernkashiadmin