نصب کاشی - نصب سرامیک

اطلاعات تماس

آموزش نصب کاشی اسلب

تصاویر در حال اجرای میز منشی لابی

توسط گروه نصب مدرن

نصب کاشی اسلب امروزین در این نوشتار کوشش داریم به صورت کم به شناسایی سرامیک های پرسلانی و کاشی های اسلب بپردازیم و اصلی ترین شاخصه های فنی سرامیک های اسلب و پرسلان در این سالها توانسته جایگاه بسیار نکوداشتن را به خود بگیرد سرامیک های اسلب در ابعاد های گوناگون از نظیر ابعاد 60*60 در ر 120، 120 در 240 و 150 در 360 و نیز ابعاد های سایر با ضخامتهای گوناگون تولید شده است.

موارد استفاده کاشی و سرامیک اسلب

کاشی و سرامیک های پرسلانی در نمای ساختمان، کف و سرویس ها بهداشتی و یا دیواره های لابی بهره‌گیری میشود سرامیک پرسلان اسلب از عقیده کیفیت ترقی زیادی داشته و دوام و تنوع بسیار طرح و رنگ مایه افزایش قابل توجه محبوبیت ان شده است و در بین طراحان ساختمان به انگیزه ویژه بودن بهترین گزینه برای بهتر دیده شدن ولاکچری ولوکس بودن ساختمان  میباشد. کاشی اسلب در مساوی اصطکاک بسیار ثابت است و تمیز کردن ان نیز زیاد اسان میباشد و گرد از انواع متریال های مناسب به جای صفحه کابینت اشپزخانه نیز کاربرد میگردد.

نکات طلایی کاشی اسلب

به همین علت است که کاشی و سرامیک های پرسلان برای بهره‌گیری در فضاهای مرطوب مانند اشپزخانه، حمام و سرویس های بهداشتی بسیار مناسب است کاشی و سرامیک های پرسلان از جذب اب بسیار پایینی میباشند که حتما برای نصب از طریق چسبی باید مورد استفاده پیمان گیرد.

ویژگی به کارگیری کاشی پرسلانی
جذب اب بسیار ذیل 3 درصد
سرامیک پرسلان ثابت در برابر یخ بندان
سرامیک پرسلان پایداری سایشی بالا
سرامیک پرسلان مقاومت بالا در برابر شوینده ها
سرامیک پرسلان تغییر ناپذیر در مساوی لیز خوردگی
کاشی و سرامیک اسلب دقت ابعادی بسیار بالا
مقاوم در مساوی لکه پذیری
طول عمر بالا و کیفیت محصول
تنوع در ابعاد بسیار کبیر و حقیر و زیبای زیاد عالی
گروه نصب مدرن

modernkashiadmin