نحوه نصب کاشی های اسلب با فرمت بزرگ؟

نصب: ابزار پیشنهادی ماله کاشی 3 میلی متر تراز لیزری .قاپک.دستگاه هم زن برقی .دلر وگرد بر .نیم بشکه پلاستیکی برای مخلوط چسب .دستگاه برش راسته بر.فرز. دستگاه مخصوص برای حمل اسلب . اسپیسرها گوه های.



چسب توصیه شده کاملا مخلوط شده  است و باید فقط در یک جهت پخش شود.

 

با استفاده از قاب مکنده مناسب، اسلب روی بستر چسب قرار دهید و مراقب باشید حداقل اتصال 3 میلی متری را حفظ کنید.

با استفاده از قاب مکنده مناسب، اسلب را روی بستر چسب قرار دهید و مراقب باشید حداقل اتصال 3 میلی متری را حفظ کنید.یک ماله لاستیکی روی اسلب قرار دهید وبه ارامی ضربه بزنید تا کاملاً ثابت شود و از خروج هوا اطمینان حاصل کنید. توصیه می شود از مرکز اسلب شروع کنید و سپس به سمت لبه ها حرکت کنید.ومجددااز ویبره برقی استفاده نمایید تا هوای زیر اسلب کاملا خالی شود و چسب کاملا زیر اسلب پر شود .

 در حالی که حداقل یک اتصال 3 میلی متری را با استفاده از اسپیسر حفظ کنید. برای سهولت در انجام این کار، از دستگاه مخصوص کشیدن روی اسلب  موجود در بازار استفاده کنید.

گوه های تراز در هر متر خط اسلب توصیه می شود.

برای نصب دیوار، همان روشی را که قبلا در قسمت نصب کف نشان داده شده است، دنبال کنید. به یاد داشته باشید که چسب را با استفاده از یک ماله 15mm یا یک ماله  10mm بمالید و فقط در یک جهت پخش کنید. عملیات نصب وتراز  را با استفاده از درزگیر مناسب انجام دهید، در حالی که حداقل یک اتصال 3 میلی متری را با استفاده از اسپیسرها حفظ کنید .

برای نصب و خرید شما مشتریان گرامی میتوانید از ما مشاوره بگیرد .نصاب کاشی مدرن .