نصب کاشی - نصب سرامیک

اطلاعات تماس

نصاب کاشی اسلب

 

توضیحات در مورد سرامیک 

سراميك هاي ساخته شده از موادي مانند كائولن در دمای

بين ١٢٠٠ تا ١٤٠٠ درجه سانتيگراد در كوره كه عموما پرسلان ناميده مي شود و عمدتا به انگیزه خواص مرتبط با پرسلان شامل نفوذ پذیری آب ذیل و کشش و قدرت قابل توجه، سختی، سفید، شفافیت و رزونانس؛ و پایداری بالا در مساوی تاختن کیمیایی و شوک گرمایشی و سايش گزینش بسيار پسندیده در ظاهر و كف و سراميك محلهاي عمومي از جمله كاشي بيمارستاني
سراميك بيمارستاني و سراميك نماي ساختمان ها و سراميك برج ها ، سراميك مترو ، سراميك فرودگاه ها
به دليل غیر قابل نفوذ (حتی قبل از لعاب)

این خاصیت ها آرمانی های پرسلان را برای مناطقی که به مراتب نمدار هستند، می توانند به راحتی رنگ بیاورند و یا بسیاری از دیوارهای مورد سوء بهره‌گیری را در گرمابه و آشپزخانه، درخشان و حتی طبقه ها گرفتن کنند. نظر به اینکه طبیعت غیر متخلخل است، لکه ها نفوذ نمی کنند و از این رو تمیز کردن و تمیز کردن آنها آسان است. این در ضمن در طیف مفصل ای از رنگ ها، اندازه ها و سبک ها پیمان می گیرد تا بتوانند رویای بی همانند طراحی خود قرار گیرند.

با این حال، مهم است که پروا داشته باشید که بازاریابی غلط در بازار کاشی هستی دارد، و اگر واقعا پرسلان درست است که پیگیری آن هستید، اطمینان حاصل کنید که محصولات برگزیدن شما چنين باشند ، نکته دیگری که باید متعلق به مراقبت شود، مخصوصا اگر شما بعضی از کاشی های خویش را سپریدن می دهید، این است که دوباره بررسی کنید که شما نوع پسندیده مثلا كاشي و سراميك ظاهر و كاشي بيمارستاني و سراميك كف را خریداری می کنید، زیرا کاشی های پرسلان و سراميك معمولي پشت قرمز خاك قرمز دربایستن به چسب های مختلف و ملات مختلف دارند.
کلس های مورد کاربرد در کاشی های سرامیکی و سفال
کاشی های سرامیکی ساخته شده با خاک رس قرمز، قهوه ای و یا سفید، در حالی که کاشی های پرسلن يا پرسلان کم و بیش به طور انحصاری با خاک رس سفید و پالایش شده ساخته شده است. خاکهای باره کاربرد در پرسلن يا پرسلان گرایش کمتری به ناخالصی ها نسبت به خاکهای کاشی سرامیکی دارند و کائولن و فلدسپات بیشتری دارند. این در نهایت منجر به یک کاشی تراکم و با دوامتر می شود.
ظاهرکاشی های سفالی را می طاقت به چهره سنگ مرمر شبیه سازی کرد.
کاشی های سنگی کبیر را می تاب ساخته شده به عقیده می رسد همانند سنگ مرمر.
کاشی های سرامیکی و پرسلان می تواند هر رنگی باشد و حتی به صورت دیگری همانند چوب یا سنگ طبیعی نما می شود. با این حال، طراحی بر روی کاشی پرسلن و سراميك پرسلان بیشتر شکیبیدن دارد که به آفت برساند، چون طراحی کاشی پرسلن در طول همه کاشی سپریدن می شود. طرح های روی کاشی های سرامیکی صرفا “چاپ” در بالای سطح و سپس با یک لعاب شیشه ای پوشیده شده است. این به این معنی است که یک تراشه روی یک کاشی و سرامیک اغلب از یک تراشه در یک کاشی پرسلان قابل توجه است.گروه نصب مدرن

 

modernkashiadmin