نصب کاشی - نصب سرامیک

اطلاعات تماس

ساخت روشویی سرامیکی

ساخت انواع روشویی سرامیکی وصفحه کابینت با اسلب

بهترین متریال که باید در سرویس بهداشتی به ان توجه زیادی داشته باشید ابتدا انتخاب یک کاشی مناسب است وسپس انتخاب یک روشویی مناسب که با طرح کاشی های ما ست وجلوه ان را چند برابر کندمیتوانید از روشویی سرامیکی که از نوع کاشی که کار شده است انتخاب نمایید.

در گذشته بایدوقت زیادی را صرف خرید روشویی میکردید وتوجه به اندازه جایی که روشویی قرار است نصب شود می کردید ودر اخر نمی توانستید با کاشی وفضایی موجود دقیقا ست کنید گروه نصب مدرن توانسته است با ساخت انواع روشویی کاملا سرامیکی در ابعاد های مختلف و مطابق استاندارد تولید روشویی های نمایید که مشتری بتواند روشویی و کاشی خود را با هم دیگر ست نمایید ..یک نمونه از روشویی های که در تصاویر زیر نشان داده ایم وکاملا استاندارد میباشد

امروزه دیگر نگران فضای که قرار است روشویی در ان نصب شود شما نیستید و میتوانید مطابق فضای موجود روشویی بسازید در تمامی رنگ ها واندازه ها .نمونه ای دیگر از روشویی که در تصویر زیر نشان داده شده است .

همچنین شما میتوانید بجای صفحه کورین که قیمت بسیار بالایی داردویا صفحه کابینت از سرامیک اسلب بجای صفحه کابینت استفاده نمایید .گروه نصب مدرن .

امروزه صفحه کابینت از نوع سرامیک در بین مشتریان از محبوبیت بالایی استقبال شده است .ودلایل ان میتواند از نوع تنوع در طرح های مختلف اسلب رنگ بندی بسیار بالا وسایز های بسیار بزرگ که تا 3.60هم در بازار موجود می باشد این نوع سرامیک های اسلب طول عمر بالایی دارند وضد خش ولک بودن وحتی در برابر مواد شوینده مقاوم ضد باکتری ونظافت بسیار اسانی دارند .ونکته مهم این است که شما باید از نصابانی که مهارت کافی در نصب اسلب دارند برای اجرا استفاده نمایید. گروه نصب مدرن .یکی از بهترین گروه های اینترنتی در استان تهران میباشد که در حال خدمات رسانی میباشد .

modernkashiadmin