نصب کاشی - نصب سرامیک

اطلاعات تماس

نصب کاشی وسرامیک

مقالات نصب کاشی وسرامیک

با سابقه کاشی و سرامیک و پرسلان شروع کنید و بدانید که چرا هزاران سال است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است.

در مورد امکان استفاده از کاشی پرسلان برای فضای منزل یا محل کار خود کاوش کنید و اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چرا این مواد یک سرمایه گذاری طولانی مدت خوب و همچنین گزینه ای زیبا برای نیازهای طراحی شما است ، کسب کنید.

اطلاعات بیشتری در مورد انواع مختلف کاشی و سرامیک و از جمله گزینه هایی که شبیه کفپوش چوبی است اما دارای موزائیک کمتری ، زرق و برق دار و کاشی های طرح دار برای اتاق های کوچک یا بزرگ و بافت های متنوع است که در فضاهای مختلف اطراف خانه شما کار می کنند.

نگاهی به روند طراحی منازل داشته باشید که باعث می شود در هر اتاق خانه خود از بهترین ها در فناوری کاشی کاری جدید استفاده کنید.

اگر تصمیم به کاشی کاری منزل خود گرفته اید ، درباره چیدمان کاشی ، نصب کاشی خود به طور مؤثر و به پایان رساندن پروژه کاشی کاری خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. اگر با مشکلاتی آسیب دیده مواجه شدید ، می توانیم کمک کنیم.برای اطلاع  از قیمت نصب کاشی وسرامیک با ما در ارتباط باشید.

 

ویژگی های  سرامیک پرسلان

  • رنگ سرامیک های پرسلان معمولا یکنواخت می باشد که بعد از پخت به صورت سفید رنگ و متراکم به بازار عرضه می شود.
  • این سرامیک ها در شرایط خاص و تحت حرارت بالا و فشار زیاد آماده می شوند.
  • استحکام خمشی سرامیک پرسلان بسیار بالاست و حتی 2 تا 3 برابر سنگ های خانواده گرانیت می باشد.
  • جذب آب این سرامیک ها کمتر از 0.5 درصد است و همین باعث می شود بتوانید از این کاشی ها و سرامیک ها در مناطقی که یخبندان زیادی می شود استفاده کنید.
  • میزان نفوظ مواد شیمیایی در سرامیک پرسلان بسیار پایین است و همین موضوع باعث می شود که به راحتی بتوانید از انواع مواد شوینده برای پاکسازی آنها استفاده کنید.
  • مقاوت این سرامیک ها در برابر سایش و خراش بسیار بالاست و همین باعث شده است که زیبایی با دوامی داشته باشد.
  • مقاومت بالا و عدم تغییر رنگ در اثر تابش طولانی مدت خورشید
  • قابلیت تولید سرامیک پرسلان در ابعاد مختلف و با لعاب های متفاوت
  • سرامیک های پرسلانی را می توان در ارتفاعات بالا به صورت خشک کارکرد.
  • مقاومت بالا در برابر آتش سوزی و تغییر حرارت

زمانی که شما قصد استفاده از چسب برای نصب این سرامیک ها در کف ساختمان دارید می توانید از چسب های پودری استفاده کنید، استفاده از این چسب ها علاوه بر این که روند نصب سرامیک را برای شما سریعتر می کند، از نظر اقتصادی به نفع شما خواهد بود و به این صورت می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. از طرفی این چسب ها در برابر رطوبت کاملا مقاوم هستند و انعطاف پذیری زیادی نسبت به ملات سیمانی دارند و چسبندگی بیشتری هم دارند. استفاده از این چسب ها برای نصب سرامیک کف بسیار ساده و راحت است و همچنین پس از خشک شدن آنها لازم نیست نگران مورد خاصی باشد، چون وزن این مواد نسبت به سیمان و سایر ملات های مورد استفاده کمتر است و به این صورت وزن مرده و خنثی ساختمان شما را به شدت کاهش می دهد.

 

 

 

 

 

modernkashiadmin